Úklid-Naklic Logo
GouKlid
Úklid domácností a kanceláří

Všeobecné obchodní podmínky

JRM ELECTRONICS, s.r.o.
IČO: 179 64 806
Sídlo: Chudenická 1059/30, 102 00 Praha
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 379402/MSPH

1. Úvodní a výkladová ustanovení

1.1 Poskytovatel

JRM ELECTRONICS, s.r.o., IČO 179 64 806, se sídlem Chudenická 1059/30, 102 00 Praha (dále jen "Společnost" nebo "JRM ELECTRONICS"), poskytuje úklidové služby pod značkou Úklid na klíč. Další informace jsou uvedeny na internetových stránkách Společnosti [doplnit URL]. Tyto VOP upravují vztahy mezi Společností a klienty při poskytování služeb.

1.2 Definice

  • Služby: služby Goklid, zejména pravidelné i jednorázové úklidy domácností, úklidy nebytových prostor, specializované úklidy a související činnosti
  • Předmět úklidu: konkrétní bytový či nebytový prostor, případně věc
  • Poskytovatel Služeb: Společnost
  • Klient: fyzická nebo právnická osoba, které jsou Služby poskytovány; není-li Klient plně svéprávný/zletilý, jedná jeho zákonný zástupce
  • Spotřebitel: fyzická osoba, která při jednání se Společností nejedná v rámci své podnikatelské činnosti
  • Smlouva: smlouva o poskytování služeb mezi Klientem a Společností
  • VOP: tyto obchodní podmínky v aktuálním znění, nedílná součást Smlouvy
  • Úklid: konkrétní Služba pro Klienta v určeném místě, čase a rozsahu za sjednanou Cenu Úklidu
  • Internetové stránky: web Společnosti https://goklid.cz
  • Cena Služeb: cena za kterou Společnost nabízí Služby; právnickým osobám je účtováno DPH dle zákona
  • Ceník: orientační ceny Služeb uvedené na Internetových stránkách
  • Pracovník: osoba podílející se na poskytování Služeb pro Společnost
  • Vícepráce: hodiny/služby nad rámec dohodnutého rozsahu Úklidu
  • Časové rozmezí pro zahájení poskytování Služeb: datum a orientační interval začátku Služeb sdělený Klientovi před uzavřením Smlouvy; datum je pevné, čas je orientační
  • Skončení úklidu: moment, kdy Pracovník dokončí Úklid a je připraven k předání Klientovi

1.3 Pravidla k délce a určení konce Úklidu

a) Úklid je koncipován jako časově omezený výkon. Společnost si vyhrazuje právo Úklid ukončit dříve, jsou-li všechny sjednané úkony dokončeny v kratším čase.
b) Není-li možné přesně určit, kdy Úklid skončil, považuje se za čas ukončení doba dvě hodiny po nejdřívějším dohodnutém čase začátku Úklidu.

2. Předmět vztahu mezi Společností a Klientem

2.1

Společnost se zavazuje poskytovat Služby dle VOP a Smlouvy a Klient je povinen uhradit jejich cenu.

3. Uzavření Smlouvy

3.1

Klient podá poptávku (web, e-mail, telefon, WhatsApp/Messenger apod.); Společnost potvrdí podmínky a Časové rozmezí, Klient poskytne pravdivé informace o Předmětu úklidu a rizicích; Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky. Objednávky jsou závazné. Smlouva může být na dobu neurčitou (pravidelné Služby) nebo jednorázově.

4. Úklid, druhy a provedení

4.1 Běžný (pravidelný) úklid

  • Vysátí a setření podlah v kuchyni, pokojích a koupelně
  • Čištění kuchyňského dřezu a pracovních ploch
  • Čištění mikrovlnky (zevnitř)
  • Mytí kuchyňských spotřebičů zvenku (lednice, trouba, myčka, varná konvice apod.)
  • Vynesení odpadků + výměna pytlů
  • Utírání prachu z dostupných ploch
  • Odstranění pavučin do běžné výšky stropu
  • Čištění a leštění zrcadel
  • Ustlání postele (výměna povlečení za příplatek)
  • Koupelna/WC: čištění vany/sprchového koutu, umyvadla, umytí a dezinfekce WC, otření baterií a obkladů v okolí

4.2 Hloubkový / generální úklid domácnosti

  • Důkladné odstranění vodního kamene a usazenin (sprchová hlavice, baterie, obklady, skla, WC mísa, dřez, vana/sprcha)
  • Hloubkové čištění kuchyňské linky a pracovních ploch (vč. spár, obkladů, lišt)
  • Vnitřní i vnější čištění mikrovlnky, lednice a trouby
  • Mytí oken a žaluzií
  • Mytí dveří a zárubní ze všech stran, vč. klik a vypínačů
  • Odstranění prachu i pavučin z hůře dostupných míst
  • Hloubkové vysávání (pod nábytkem, v rozích, kolem lišt)
  • Leštění zrcadel a lesklých ploch
  • Dezinfekce dotykových míst (madla, vypínače, ovladače)
  • Vynesení odpadu a výměna pytlů
  • Provonění prostoru

4.3 Úklid během dovolené (balíček)

  • Vysátí a setření podlah; čištění dřezu a pracovních ploch; čištění mikrovlnky (zevnitř); mytí spotřebičů zvenku
  • Zavlažení pokojových rostlin (dle seznamu/instrukcí)
  • Vynesení odpadků a kontrola lednice (odstranění prošlých potravin na požádání)
  • Doplnění základních zásob (např. toaletní papír, voda, mýdlo -- dle dohody)
  • Ustlání postele / výměna ložního prádla
  • Provonění interiéru přírodními prostředky
  • Větrání a kontrola oken/dveří (např. po bouřce)
  • Informace o stavu bytu na vyžádání (e-mail, SMS, foto)

4.4 Balíček SOS Úklid (expresní)

  • Expresní vysátí a vytření podlah v hlavních místnostech (kuchyně, obývací pokoj, chodba)
  • Otření kuchyňské linky a dřezu, včetně sporáku (zvenku)
  • Úklid a dezinfekce koupelny a WC (umyvadlo, toaleta, zrcadlo, baterie)
  • Otření dostupných ploch a stolů v hlavních zónách
  • Srovnání viditelných věcí na rušivých místech (např. oblečení na sedačce, rozházené boty v předsíni)
  • Ustlání postele nebo zakrytí přikrývkou
  • Vynesení odpadků a výměna pytlů
  • Vložení nádobí do myčky (pokud je k dispozici)
  • Větrání místností a osvěžení interiéru přírodní vůní

4.5-4.14 Provedení a limity

4.5 Ceny jsou nastaveny pro obvyklé znečištění; na neobvyklé/silné znečištění je Klient povinen předem upozornit.
4.6 Při neobvyklém/silném znečištění může Společnost účtovat příplatek 40 % z Ceny Úklidu, případně Úklid odmítnout/ukončit; Klient uhradí plnou cenu.
4.7 Pracovník se dostaví v dohodnutém místě a čase/rozmezí a provede Službu.
4.8 Pracovník provádí Službu s přiměřenou opatrností a v přiměřeném čase.
4.9 Pracovník používá běžné úklidové prostředky a nástroje.
4.10 Klient poskytne součinnost (přístup, bezpečný pohyb, energie, výlevku, pokyny k ukládání věcí apod.).
4.11 Neposkytne-li Klient součinnost ani po upozornění, může Pracovník Úklid ukončit; Klient uhradí plnou cenu.
4.12 Klient může dávat přiměřené pokyny a kontrolovat průběh.
4.13 Rozšíření rozsahu na místě není možné; zúžení je možné bez nároku na vrácení ceny neprovedené části.
4.14 Zjistí-li Klient jednání ohrožující zdraví/majetek, je povinen bezodkladně zakročit.

4A. Provozní limity a výluky z úklidu

4A.1 Společnost neprovádí činnosti s rizikem poškození zdraví/majetku: práce nad 2,5 m bez vybavení, manipulace s břemeny nad 10 kg/kus, zásahy do elektroinstalace, plynu, vody, čištění fasád, střech, komínů, biohazard (krev, výkaly), plísně, azbest, chemikálie, prostory zasažené škůdci.
4A.2 Úklid stavebního/po-rekonstrukčního znečištění, po malování, stěhování nebo havárii je vždy speciální úklid s individuální cenou a rozsahem.
4A.3 Za skryté závady, křehké/volné povrchy (uvolněné spáry, nestabilní obklady, staré laky apod.) Společnost neodpovídá, pokud na ně nebyla předem písemně upozorněna a takový postup nebyl předem schválen.
4A.4 Zvířata musí být po dobu Úklidu zajištěna; Společnost nenese odpovědnost za jejich únik či újmu, pokud nebyla zajištěna.
4A.5 Citlivé povrchy (olejované dřevo, přírodní kámen, mramor, speciální nátěry) musí Klient předem označit a předat pokyny k údržbě; jinak se použijí standardní prostředky.

4B. Výluka dostupnosti expresního balíčku "SOS Úklid" (NOVÉ)

4B.1 Kapacitní charakter služby. Služba "SOS Úklid" je expresní a poskytuje se výhradně dle aktuálních kapacit Společnosti.
4B.2 Negarance dostupnosti. Společnost si vyhrazuje právo objednávku nepřijmout nebo realizaci odmítnout, je-li služba kapacitně vytížena (zejm. v exponovaných dnech/časech nebo z provozních důvodů).
4B.3 Vznik závazku. Objednávka je závazná až okamžikem výslovného potvrzení Společností (e-mailem/SMS/aplikací). Bez potvrzení nevzniká povinnost služby poskytnout.
4B.4 Alternativa. V případě nedostupnosti Společnost nabídne nejbližší možný náhradní termín nebo jiný balíček; Klient není povinen alternativu přijmout.

5. Doplňkové Služby

5.1 Umývání oken: služba obsahuje mytí běžných typů oken dle specifikace, do výšky 5 m.
5.2 Žehlení: žehlení/skládání vybraných čistých kusů; Klient upozorní na citlivé kusy, nepředá věci v ceně přesahující 2 500 Kč ani věci zvláštní obliby; poskytne funkční žehličku a prkno.
5.3 Další specifické služby dle písemné dohody.
5.4 Doplňkové Služby jsou za příplatek (viz čl. 10).

6. Úklidové potřeby a vybavení

6.1 Cena běžných přípravků je v Ceně Úklidu.
6.2 Úklidové vybavení (mop, vysavač, kbelík aj.) lze poskytnout za příplatek dle Ceníku.

6A. Vlastní chemie a vybavení Klienta

6A.1 Požádá-li Klient o použití jeho prostředků či vybavení, nese odpovědnost za jejich vhodnost a bezpečnost; Společnost v takovém případě odpovědnost za škodu způsobenou vlastnostmi daných prostředků nevztahuje.
6A.2 Naopak při použití prostředků Společnosti ta volí co nejšetrnější dostupné postupy v rámci objednaného výkonu (včetně eko variant, jsou-li dostupné a vhodné).

7. Místo a čas poskytování Služeb

7.1 Klient v objednávce stanoví datum a preferovaný čas; Společnost potvrdí Časové rozmezí (orientační).
7.2 Společnost negarantuje zahájení/dokončení v přesný čas a může čas/trvání změnit před zahájením.
7.3 Služba bude poskytnuta na Klientem uvedené adrese; Klient je povinen uvést přesnou adresu a kontakty.
7.4 Klient předem písemně upozorní na hůře dostupná místa; vyžaduje-li úklid s vybavením, musí být možné zaparkovat v místě Úklidu.
7.5 Klient je před časovým rozmezím k dispozici na uvedených kontaktech.
7.6 Klient může před každým Úklidem stanovit priority. Nesdělí-li je, stanoví je Pracovník a Klient nemá právo reklamovat neprovedené části.
7.7 Neposkytne-li Klient přesné údaje/zajistí podmínky (vč. kontaktovatelnosti), je Společnost oprávněna Úklid ukončit; Klient uhradí plnou Cenu Úklidu.

7A. Nedostupnost místa a čekací doby

7A.1 Není-li v čase zahájení zajištěn přístup, účtuje se čekací doba dle Ceníku; po 30 minutách je Pracovník oprávněn odjet a Úklid je považován za zmařený ze strany Klienta (účtuje se 100 % ceny).
7A.2 Parkovné/vjezdy nezbytné k provedení Úklidu hradí Klient (nebo budou doúčtovány).

8. Úklid v nepřítomnosti Klienta

8.1 Společnost doporučuje přítomnost Klienta/pověřené osoby.
8.2 Na písemnou žádost může Úklid proběhnout bez přítomnosti Klienta; tím se Klient vzdává souvisejících práv vyžadujících přítomnost.
8.3 Nelze-li jinak zajistit vstup, může Klient na vlastní odpovědnost předat klíče/přístupové údaje (jedno vyhotovení, s ochranou proti kopírování).

9. Pravidelné poskytování Služeb

9.1 Lze uzavřít písemnou smlouvu o pravidelném poskytování; má přednost před Ceníkem/VOP v odchylných ujednáních.
9.2 V ostatním se použijí tyto VOP.
9.3 Podpisem smlouvy Klient potvrzuje seznámení s VOP.

10. Cena Služeb

10.1 Informace o Službách a cenách jsou na Internetových stránkách; platí po dobu zveřejnění.
10.2 Společnost může dohodnout individuální podmínky písemně; jinak platí VOP a Ceník.
10.3 Klient se před poskytnutím Služby seznámí s aktuálním Ceníkem.
10.4 Není-li cena v Ceníku, bude sdělena před poskytnutím Služby.
10.5 Cena Úklidu je sdělena v objednávce s ohledem na rozsah, charakter prostor, doplňky, členitost, vzdálenost.
10.6 Nutnost změny ceny (např. vyšší znečištění) oznámí Společnost před provedením; nesouhlasí-li Klient, Pracovník není povinen Službu provést; bez nároku na vrácení ceny objednané Služby.
10.7 Nad rámec Ceny Úklidu budou účtovány odsouhlasené Vícepráce (osobně/telefonicky/elektronicky).

10A. Indexace a změna cen

10A.1 U pravidelných služeb může Společnost 1× ročně upravit ceny o CPI (meziroční inflace ČSÚ), případně z důvodu prokazatelných změn vstupů (mzdy, PHM, materiál); změna bude oznámena min. 15 dnů před účinností.
10A.2 Změna Ceníku nemá vliv na již potvrzené jednorázové objednávky.

11. Platební podmínky

11.1 U jednorázových Služeb je cena splatná nejpozději do 3 dnů od provedení; obvykle v den Úklidu po převzetí.
11.2 U pravidelných Služeb dle smlouvy o pravidelném poskytování.
11.3 Závazek uhradit je splněn připsáním částky na účet JRM ELECTRONICS.
11.4 Při prodlení si Společnost vyhrazuje právo Služby pozastavit do úplného zaplacení; při opakovaném prodlení může poskytování ukončit.
11.5 Slevy musí být písemně potvrzeny oprávněnou osobou Společnosti; slevy nelze kombinovat.
11.6 Klient (ne-spotřebitel) se v prodlení zavazuje uhradit smluvní pokutu 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení; tím není dotčen nárok na náhradu škody.
11.7 Platba kartou přes platební bránu (např. ComGate): Klient postupuje dle pokynů brány. Cena je zaplacena připsáním částky na účet dle Smlouvy/VOP. Před použitím ComGate se Klient seznámí s jejími podmínkami; Společnost nenese odpovědnost za škodu způsobenou používáním této brány.

11A. Zálohy a záruční retenční platba

11A.1 U speciálních/rozsáhlejších úklidů může Společnost požadovat zálohu do výše 50 % ceny.
11A.2 Neuhrazení zálohy = právo neprovést Službu bez náhrady.

12. Pravidla poskytování Služeb

12.1 Společnost poskytuje Služby dle svých standardů a zvolených metod/technik.
12.2 Pracovník může sdělit stanovisko k vhodnosti postupu; provedení na výslovnou žádost Klienta po upozornění na rizika je na odpovědnost Klienta.
12.3 Společnost volí Pracovníka/Pracovníky a může je změnit kdykoli před poskytnutím.
12.4 Na žádost se Společnost pokusí zajistit shodného Pracovníka, negarantuje to.
12.5 Osoba Pracovníka není důvodem reklamace.

12A. SLA a kvalita (pro B2B)

12A.1 U smluv s pravidelným plněním lze dohodnout SLA (časové okno, dochvilnost, rozsah, reporting, KPI).
12A.2 Nesplnění SLA zakládá přiměřenou slevu nebo nápravný výkon; vždy po předchozí písemné reklamaci a poskytnutí součinnosti.

13. Povinnosti Klienta

13.1 Klient poskytuje součinnost a sděluje podstatné skutečnosti.
13.2 Deklaruje-li vlastní pomůcky/vybavení, zajistí jejich čistotu, funkčnost a bezpečnost; Společnost neodpovídá za škody způsobené jejich použitím ani na těchto pomůckách.
13.3 Klient jedná dle VOP, provozního řádu objektu, pravidel Společnosti zveřejněných na webu, individuálních ujednání a odborných pokynů Pracovníka; porušení může vést k okamžitému ukončení Služby bez náhrady.

13A. Bezpečnost a mlčenlivost

13A.1 Společnost a její pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí o skutečnostech zjištěných u Klienta; to neplatí v rozsahu zákonných povinností (např. vůči orgánům veřejné moci).
13A.2 Při úklidech v kancelářích Klient zajistí uzamčení dokumentů/dat nosičů; Společnost neručí za ztrátu dat či dokumentů z důvodu jejich nezajištění.
13A.3 Předání klíčů/karet/kódů se potvrzuje předávacím protokolem; v případě ztráty Společnost hradí prokazatelně nutnou výměnu v přiměřeném rozsahu (do limitu pojištění).

14. Odpovědnost za vady a reklamace

14.1 Společnost odpovídá za vady dle práva ČR.
14.2 Vadou je např. jiné množství/jakost než ujednáno.
14.3 Vady je třeba namítnout v průběhu Úklidu; není-li to možné, pak bezprostředně po Skončení úklidu, nejpozději do 48 hodin, písemně (e-mailem) s fotodokumentací.
14.4 Je-li to možné, Pracovník vadu ihned odstraní; jinak se postupuje dle reklamačního řízení.

14A. Důkazní prostředky

14A.1 Za účelem kontroly kvality může Společnost pořizovat fotodokumentaci "před/po" povrchů; snímky nezachycují osobní data a slouží výhradně k vyřízení reklamací a zlepšení služeb. (Na přání lze nastavit režim "jen na výslovný souhlas".)

15. Odstoupení od Smlouvy

15.1 Klient může odstoupit do okamžiku dostavení se Pracovníka na místo Úklidu. Odstoupí-li v 48 hodinách před počátkem časového rozmezí, uhradí 50 % Ceny Úklidu; v 12 hodinách a méně uhradí 100 %.
15.2 Klient výslovně žádá o poskytnutí Služeb i ve lhůtě pro odstoupení (14 dnů).
15.3 Odstoupení musí prokazatelně dojít Společnosti; jinak Klient uhradí plnou cenu.
15.4 Společnost může odstoupit kdykoli do zahájení Úklidu; pokusí se dohodnout náhradní termín.
15.5 Odstoupit nelze, pokud se Pracovník již dostavil nebo Úklid začal.

15A. Vyšší moc

15A.1 Strany neodpovídají za prodlení způsobené vyšší mocí (např. živelní události, epidemie, výpadky sítí, stávky, uzávěry komunikací). Lhůty se přiměřeně prodlužují; každá strana minimalizuje dopady a informuje druhou bez zbytečného odkladu.

16. Odpovědnost za škodu

16.1 Společnost odpovídá Klientovi za škodu na jeho majetku vzniklou jednáním Pracovníků v souvislosti s plněním Smlouvy dle platných právních předpisů.
16.2 Pro případ vzniku škody je Společnost pojištěna do výše 5 000 000 Kč. Klient prohlašuje, že nepředpokládá, že by během Úklidu mohla vzniknout škoda tuto částku převyšující.
16.3 V případě zjištění jakékoli škody je Klient povinen Společnost neprodleně, nejpozději do 48 hodin od Skončení úklidu, písemně informovat a tvrzení doložit (např. fotografiemi "před/po").
16.4 Na oznámení učiněná v rozporu s bodem 16.3 nemusí být brán zřetel.
16.5 Škoda bude primárně nahrazena uvedením v předešlý stav, případně úhradou v rámci pojistného plnění.
16.6 Klient poskytne Společnosti a pojišťovně potřebnou součinnost.

16A. Omezení odpovědnosti

16A.1 Odpovědnost Společnosti je omezena na přímou škodu prokazatelně způsobenou porušením povinnosti, maximálně do výše pojistného limitu dle čl. 16.2; uvedená výše je celkovým limitem na jednu škodní událost.
16A.2 Vylučují se ušlý zisk, následné a nepřímé škody, škody způsobené opotřebením, starým či skrytým poškozením a na věcech zvláštní obliby/nenahraditelných, nebyly-li výslovně a předem písemně oznámeny a převzaty do péče.

17. Vouchery

17.1 Vouchery je nutné uplatnit při uzavření Smlouvy o poskytování Služeb. Na později (dodatečně) předložené Vouchery nebude brán zřetel.

17A. Zákaz přetahování pracovníků (anti-poaching)

17A.1 Klient se zavazuje, že po dobu trvání smluvního vztahu a 12 měsíců po jeho skončení neuzavře přímo ani nepřímo pracovněprávní či obdobný vztah s osobou, kterou mu Společnost k poskytování Služeb přidělila.
17A.2 Porušení = smluvní pokuta 50 000 Kč za každého pracovníka + náhrada škody.

18. Zpracování osobních údajů (GDPR)

18.1 Právním titulem zpracování je zejména plnění Smlouvy (čl. 6/1/b GDPR) a oprávněný zájem Společnosti (čl. 6/1/f GDPR).
18.2 Podrobnosti k ochraně osobních údajů jsou uvedeny v sekci "GDPR" na Internetových stránkách Společnosti.

19. Komunikace s Klientem a doručování

19.1 Komunikace probíhá zejména e-mailem uvedeným v objednávce.
19.2 Právně účinná sdělení Klienta vůči Společnosti musí být písemná (e-mailem nebo poštou), není-li stanoveno jinak.
19.3 Za doručené se považuje třetí den po odeslání (e-mail/pošta).
19.4 Klient poskytne platné a aktuální kontaktní údaje a změny neprodleně oznámí.

19A. Elektronická komunikace a datová schránka

19A.1 Strany si mohou doručovat i prostřednictvím datové schránky; u Společnosti GoKlid.
19A.2 Běžná provozní komunikace může probíhat elektronicky (e-mail, klientská zóna); právní účinky viz čl. 19.

20. Vyřizování stížností

20.1 Nebude-li Klient spokojen s chováním Pracovníka, může to kdykoli oznámit Společnosti; ta podnět posoudí a přijme přiměřená opatření.

21. Informace pro spotřebitele

21.1 Spotřebitel je fyzická osoba uzavírající Smlouvu mimo podnikání.
21.2 Při uzavření na dálku má spotřebitel právo odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od uzavření Smlouvy; při uzavření na provozovně se postupuje dle občanského zákoníku.
21.3 Klient souhlasí s poskytnutím Služeb ve lhůtě pro odstoupení; nelze odstoupit, pokud se Pracovník dostavil nebo Úklid začal.
21.4 Spory se Společnost snaží řešit smírně; mimosoudní řešení: Česká obchodní inspekce (adr.coi.cz, podatelna: coi.cz/podatelna/).

21A. ADR a dozor (zpřesnění)

21A.1 Dozor nad ochranou spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (coi.cz). Dozor nad službami úklidu v oblasti BOZP provádí příslušné orgány státní správy.
21A.2 Dozor nad ochranou osobních údajů: ÚOOÚ (uoou.cz).

22. Závaznost VOP

22.1 VOP jsou k dispozici na Internetových stránkách Společnosti a zasílány e-mailem při prvním uzavření Smlouvy.
22.2 Klient potvrzuje, že se před poskytnutím Služby seznámil se zněním VOP a souhlasí s ním.
22.3 U pravidelných Služeb byly VOP předloženy a připojeny ke smlouvě.

22A. Převod práv a započtení

22A.1 Klient není oprávněn postoupit Smlouvu ani její část bez písemného souhlasu Společnosti.
22A.2 Klient není oprávněn jednostranně započíst své pohledávky, není-li to zákonem výslovně umožněno; právo Společnosti na započtení tím není dotčeno.

23. Závěrečná ustanovení

23.1 Vztahy se řídí právem České republiky; u mezinárodního prvku si strany volí právo ČR (nejsou dotčena práva spotřebitele).
23.2 Společnost je oprávněna VOP jednostranně měnit/doplňovat.
23.3 Změnu oznámí zveřejněním na Internetových stránkách a stávajícím Klientům při domluvě dalšího Úklidu s upozorněním na aktualizaci; uzavřením Smlouvy Klient souhlasí s účinným zněním. U pravidelných Služeb zašle nové VOP e-mailem; Klient může změnu písemně odmítnout do 1 měsíce, jinak se má za souhlas; při odmítnutí může Společnost smlouvu vypovědět.

23A. Jazyk a precedence verzí

23A.1 VOP mohou být vyhotoveny ve více jazykových verzích; rozhodná je česká verze. Při rozporu má přednost VOP oproti marketingovým materiálům/webu.

GDPR